خرید ملک

 

سرمایه گذاری در خرید ملک ( investment in real estate )

زمانی که شما در خارج از کشور متبوع خود ملکی را خریداری میکنید ممکن است این سرمایه گذاری امتیازهای ویژه ای را نصیب شما کند ، می تواند درهای اخذ اقامت کشور میزبان را به روی شما بگشاید در این صورت شما فقط مالک یک خانه به معنای سنتی آن نیستید بلکه یک خانه به معنای وسیع کلمه را به دست می آورید. این اقامت بدست آمده امکان استفاده از سیستم مالی و بانکی ، سیستم آموزشی و… کشور میزبان را برای شما فراهم میکند و شما را در مسیر اخذ شهروندی آن کشور قرار میدهد . پس بسیار مهم است که برای خانه دوم خود چه کشوری را انتخاب نمایید.

این انتخاب البته به میزان تمکن مالی شما و قوانین کشور هدف بستگی دارد مثلا در قوانین کشور ترکیه میزان سرمایه گذاری در املاک برای اخذ شهروندی مبلغ  250000 یورو میباشد و در اسپانیا مبلغ 500000 یورو برای دریافت گلدن ویزا میباشد . برای کسب اطلاعات دقیقتر در این زمینه با مشاوران ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی دادبان میهن تماس حاصل فرمایید تا به روزترین اطلاعات را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.

انجام پروسه مهاجرت از طریق خرید ملک زمانبر نبوده وبطور میانگین بین 4 تا 8 ماه (بسته به کشور هدف و دیگر شرایط) قابل انجام است بعلاوه در این پروسه زحمت زیادی متوجه شخص سرمایه گذار نبوده و پروسه از طریق وکیل به طور کامل قابل اجراست نکته مهم دیگر امکان اعطای اقامت به خانواده سرمایه گذار (همسر و فرزندان زیر 18 سال ) است و به محض دریافت اقامت همگی از امکان کار و تحصیل در کشورمیزبان برخوردار میشوند در برخی کشورها قوانین خاص یا الزامات خاصی برای صاحبان املاک  وجود دارد مثل بیمه ژلزله و یا آتش سوزی و یا مالیات برا املاک و مستغلات و… که باید قبل از خرید ملک به آنها توجه نمود .

نکته مهم دیگر شایان ذکر این است که در این پروسه متقاضی دریافت اقامت معمولا شرط حضور در خاک کشور میزبان را ندارد و از آن مهمتر اینکه این اخذ اقامت طی 5-7 سال قابل تبدیل به اقامت دائم و اخذ شهروندی کشور میزبان را دارد.

موسسه حقوقی و مهاجرتی دادبان میهن با وکلا و مشاوران مجرب خود آماده ارائه مشاوره و انجام کلیه مراحل خرید ملک و اخذ اقامت برای شما عزیزان میباشد.

کلیدواژه خود را وارد کنید